ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ IPHONE 5?

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ IPHONE 5?

0
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του DIGITECH ο λόγος που καθυστέρησε το iphone 5 είναι ένα πρόβλημα στην οθόνη που δεν εντοπίστηκε στην παραγωγή αλλά κατά την συναρμολόγηση δημιουργώντας πρόβλημα στο...
χρονοδιάγραμμα που είχε οριστεί.
Η εταιρία Wintek αντιπροσωπεύει το 25% της συνολικής παραγωγής του iphone και βεβαιώνει πως το πρόβλημα διορθώθηκε και το προϊόν όπως υποστηρίζει θα είναι διαθέσιμο εντός του χρονοδιαγράμματος.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !