Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα του DIGITECH ο λόγος που καθυστέρησε το iphone 5 είναι ένα πρόβλημα στην οθόνη που δεν εντοπίστηκε στην παραγωγή αλλά κατά την συναρμολόγηση δημιουργώντας πρόβλημα στο...
χρονοδιάγραμμα που είχε οριστεί.
Η εταιρία Wintek αντιπροσωπεύει το 25% της συνολικής παραγωγής του iphone και βεβαιώνει πως το πρόβλημα διορθώθηκε και το προϊόν όπως υποστηρίζει θα είναι διαθέσιμο εντός του χρονοδιαγράμματος.
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ IPHONE 5?
Σεπτεμβρίου 23, 2011
0
