Ένα πολύ ωραίο θέμα βρήκα σήμερα θα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας για να αλλάξετε εντελώς την εμφάνιση του κινητού σας.
Αφού το κατεβάσετε, με την βοήθεια του...
winscp θα το βάλετε στην διαδρομή:Var / stash / Themes.XXX και να το επιλέξετε από τον WinterBoard.
Δείτε πιο κάτω μερικές φωτογραφίες και ελπίζω να άρεσε και σε εσάς όπως σε εμένα.
HD.rar NoName
SBSettings.rar NoName
NoName HD theme
Σεπτεμβρίου 24, 2011
5

