Θα είδατε στην ios 5 που η Apple στην οθόνη κλειδώματος έβαλε ένα μπουτόν με το οποίο ανοίγουμε γρήγορα την κάμερα χωρίς να χάνουμε χρόνο για να ψάξουμε την εφαρμογή,αυτήν την δυνατότητα λοιπόν εκμεταλλεύεται και το tweak AnyLockApp με το οποίο μπορούμε να...
βάλουμε όποια εφαρμογή θέλουμε να ανοίγει κατευθείαν από την LockScreen.
Το tweak θα το βρείτε στον cydia και στο repo του blog:
http://cydia.myrepospace.com/Argonaytis/