«Με ιδιαίτερη θλίψη ανακοινώνουμε ότι ο Στιβ Τζομπς πέθανε σήμερα», τονίζεται στην σύντομη ανακοίνωση του διοικητικού συμβουλίου του ομίλου που ...
εκδόθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα.
«Ο λαμπρός χαρακτήρας, το πάθος και η ενέργεια του Στιβ ήταν η πηγή των αναρίθμητων καινοτομιών που εμπλουτίζουν και βελτιώνουν τη ζωή όλων μας», επισημαίνει ο όμιλος της Καλιφόρνιας.
Ο Τζομπς, εμβληματική προσωπικότητα της Silicon Valley, είχε συνιδρύσει την εταιρία το 1976 και υπήρξε ο εμπνευστής των υπολογιστών Macintosh (Μac), του iPod, του iPhone και του iPad.
Ο Στιβ Τζομπς είχε λάβει άδεια ασθενείας για απροσδιόριστο χρόνο τον Ιανουάριο του 2011, αλλά στα τέλη Αυγούστου ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας λέγοντας: «Ανέκαθεν έλεγα, πως όταν κάποτε έρθει μια μέρα που δεν θα μπορώ πλέον να ανταπεξέλθω στα καθήκοντα και στις προσδοκίες μου ως Διευθύνων Σύμβουλος της Apple, θα ήμουν ο πρώτος που θα σας ενημέρωνε. Δυστυχώς αυτή η μέρα έχει έρθει».
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Apple αναφέρει: « Η Apple έχασε έναν οραματιστή και μια δημιουργική ιδιοφυΐα και ο κόσμος έχασε έναν εκπληκτικό άνθρωπο. Όσοι από εμάς ήταν αρκετά τυχεροί να γνωρίσουμε και να συνεργαστούμε με τον Στιβ χάσαμε έναν αγαπημένο φίλο και εμπνευσμένο μέντορα. Ο Στιβ αφήνει πίσω του μια εταιρεία που μόνο αυτός θα μπορούσε να είχε χτίσει και το πνεύμα του θα παραμείνει για πάντα το θεμέλιο της Apple
Πλήθος αντιδράσεων στο διαδίκτυο
Ο θάνατος του Στιβ Τζομπς έχει προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων στους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης Twitter και Facebook, όπου οι λάτρεις, ανώνυμοι ή διάσημοι, εκφράζουν θλίψη για το θάνατο του «απίστευτου δημιουργού», όπως χαρακτηρίζουν τον συνιδρυτή της Apple.
Λίγο μετά τις 17:00 τοπική ώρα στο Σαν Φρανσίσκο (02:00 ώρα Ελλάδος σήμερα) τη στιγμή που ανακοινώθηκε ο θάνατος του Τζομπς, σχεδόν το 20% των μηνυμάτων που στάλθηκαν στο Twitter περιείχαν το όνομα Στιβ Τζομπς, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιστοσελίδα Trendistic.
Ανάμεσα στα μηνύματα ήταν και ένα στο διαδικτυακό προφίλ του Μπαράκ Ομπάμα όπου η ομάδα του προέδρου των ΗΠΑ έγραφε: «αναπαύσου εν ειρήνη Στιβ Τζομπς».
Στο Facebook, ο ιδρυτής του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, άφησε ένα μήνυμα στον «τοίχο» του: «Στιβ ευχαριστώ που υπήρξες μέντορας και φίλος. Ευχαριστώ γιατί έδειξες ότι αυτά που δημιούργησες μπορούσαν ν' αλλάξουν τον κόσμο. Θα μου λείψεις». Μια ώρα αργότερα, 103.254 χρήστες είχαν ήδη δηλώσει την προτίμησή τους στο μήνυμα αυτό.
