Ο MuscleNerd, το βασικό στέλεχος της ομάδας του jailbreak Dev Team μας ενημέρωσε πως το iphone 4S χρησιμοποιεί την ίδια bootrom με το ipad2 κάτι που σημαίνει πως το ίδιο εργαλείο θα είναι και για τις δυο συσκευές, κάτι που ...
κάνει πιο εύκολο το έργο των προγραμματιστών.
Ήδη όπως μας λέει και ο P0sixninja το εργαλείο για jailbreak είναι σχεδόν έτοιμο και untethered και δοκιμάζεται για τυχόν προβλήματα πριν δοθεί στην δημοσιότητα από μέρα σε μέρα.
iPhone 4S & iPad 2 Ίδια bootrom, Jailbreak On The Way
Οκτωβρίου 16, 2011
0

