Το πρόγραμμα iSHSHit αναβαθμίστηκε σήμερα και περιλαμβάνει και το ios5
Να θυμίσουμε πως το SHSH είναι ένα εργαλείο για να αποθηκεύσετε τα SHSH πιστοποιητικά σας για να μπορείτε να γυρίσετε πίσω σε μια προηγούμενη έκδοση.
Επίσης να σας πω κάτι που το ανέφερα και πριν από λίγες ημέρες πως τα πιστοποιητικά αυτά δεν..
θα ισχύουν πια για εκδόσεις 5 και μεγαλύτερες δηλαδή έτσι και βγάλει η Apple αναβάθμιση 5.1 τα πιστοποιητικά αυτά είναι πλέον άχρηστα.
Την εφαρμογή θα την βρείτε δωρεάν στον cydia και με απλά βήματα αποθηκεύστε τα SHSH
iSHSHit: Cydia App (ενημέρωση)
Οκτωβρίου 20, 2011
0
