Και η αγωνία κορυφώνεται για τους οπαδούς του jailbreak με ένα καινούργιο updete του redsn0w που έφτασε αισίως στην beta 6.
Το καινούργιο redsn0w είναι διαθέσιμο για mac και για windows και διορθώνει κάποια προβλήματα που υπήρχαν στο προηγούμενο όπως για παράδειγμα το....
(κρασάρισμα) του 3GS με την baseband 06.15 που όταν ενεργοποιούσατε τις υπηρεσίες εντοπισμού θέσεις και με την νέα έκδοση δεν χρειάζεται να τις απενεργοποιείται.
Αν έχετε ήδη μια συσκευή jailbroken στο ios 5 απλά τρέξτε πάλι το redsnow χωρίς να τσεκάρετε τα τετραγωνάκια για εγκατάσταση του cydia κ.τ.λ..
Να επισημάνω πως και αυτή η έκδοση είναι ακόμα tethered.
Για να κατεβάσετε το κατάλληλο resn0w για το σύστημα σας πατήστε τον σύνδεσμο εδώ:
Redsn0w 0.9.9b6 update
Οκτωβρίου 18, 2011
6

