Οι παλιοί με το iphone θα θυμόσαστε που παλιότερα μπορούσαμε να βάλουμε την δικιά μας εικόνα αντί για το μήλο της Apple όταν ανοίγει η συσκευή μας.
Τώρα μπορούμε να το κάνουμε και στην ios 5.0.1 πολύ εύκολα.
Θα χρειαστείτε να κατεβάσετε από τον cydia...
το animate fix for ios 4.x.x/5.0.x που θα το βρείτε στο repo μας και μετά μέσα από τον cydia πάλι κατεβάστε όποιο Boot Logos θέλετε μέσα από εκατοντάδες που θα βρείτε και πάτε στις ρυθμίσεις και επιλέξτε το logo που κατεβάσατε στο BootLogo app
Για συζήτηση γράψτε στο forum εδώ
κάντε μια επανεκκίνηση και αυτό ήταν.
Μέσα από τις ρυθμίσεις μπορείτε επίσης να δείτε πως θα είναι το logo όταν ανοίγει η συσκευή σας.
Αν κάτι δεν καταλάβατε δείτε και το σχετικό video παρά κάτω.
Πως να βάλετε Animated Logos στο άνοιγμα της συσκευής σας
Φεβρουαρίου 01, 2012
0
