Πως να βάλετε Animated Logos στο άνοιγμα της συσκευής σας

Πως να βάλετε Animated Logos στο άνοιγμα της συσκευής σας

0
Οι  παλιοί με το iphone θα θυμόσαστε που παλιότερα μπορούσαμε να βάλουμε  την δικιά μας εικόνα αντί για το μήλο της Apple όταν ανοίγει η συσκευή μας.
Τώρα μπορούμε να το κάνουμε και στην ios 5.0.1 πολύ εύκολα.
Θα χρειαστείτε να κατεβάσετε από τον cydia...
το animate fix for ios 4.x.x/5.0.x που θα το βρείτε στο repo μας και μετά μέσα από τον cydia πάλι κατεβάστε όποιο Boot Logos θέλετε μέσα από εκατοντάδες που θα βρείτε και πάτε στις ρυθμίσεις και επιλέξτε το logo που κατεβάσατε στο BootLogo app
 Για συζήτηση γράψτε στο forum εδώ
κάντε μια επανεκκίνηση και αυτό ήταν.
Μέσα από τις ρυθμίσεις μπορείτε επίσης  να δείτε πως θα είναι το logo όταν ανοίγει η συσκευή σας.
Αν κάτι δεν καταλάβατε δείτε και το σχετικό video παρά κάτω.



Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !