Έφτιαξα σήμερα μια παρουσίαση για το κινητό μου και ειπα να την παρουσιάσω σε εσάς και να μου πείτε την γνωμη σας...καλοδεχούμενη είναι...
πάρτε μια γεύση...
Περισσότερα στο forum εδώ.
demostration of my iphone 4
Φεβρουαρίου 01, 2012
4
