Νέα αναβάθμιση από την DevTeam για το redsnow

Νέα αναβάθμιση από την DevTeam για το redsnow

1
Μετά από πολλά παράπονα στο blog τους και e-Mail η DevTeam κυκλοφόρησε σήμερα μια καινούργια αναβάθμιση του εργαλείου redsnow που όπως γνωρίζετε κάνουμε jailbreak στην έκδοση firmware 5.1.
Η νέα αναβάθμιση αφορά μόνο κατόχους Mac με έκδοση λογισμικού OS X 10.5 και..
παλιότερο γιατί μέχρι τώρα δεν μπορούσαν να τρέξουν το εργαλείο στο σύστημα τους.
Φυσικά και η νέα αναβάθμιση δεν είναι untethered και δεν περιέχει κάποια άλλη αλλαγή.
Αν λοιπόν έχετε Mac με OS X 10.5 και παλιότερο μπορείτε να κατεβάσετε το redsnow από τον σύνδεσμο πιο κάτω και να κάνετε κανονικά πλέον jailbreak,οι υπόλοιποι περιμένουμε την έκδοση untethered για αυτό μείνετε συντονισμένοι στο blog.

redsn0w 0.9.10b6b for OS X

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !