Σε σημερινή ανακοίνωση στο twitter ο Pod2g ανακοίνωσε πως ξεπέρασε και το τελευταίο εμπόδιο που είχε σχετικά με την εκκίνηση των συσκευών και πλέων είναι έτοιμοι για την κυκλοφορία χωρίς ωστόσο να αναφέρει το πότε θα γίνει αυτό..
Έρχεται το jailbreak του 5.1? ( Pod2g )
Απριλίου 20, 2012
0


