Ο Pod2g σήμερα στο Blog του μας έθεσε 3 ερωτήματα για να πραγματοποιηθεί μια ψηφοφορία που όπως λέει στο twitter θα την λάβει σοβαρά υπόψιν του.
Με δεδομένο ότι έχει πραγματοποιηθεί το Untethered jailbreak στην ιοσ 5.1 μας ρωτά:..
Να δοθεί στην κυκλοφορία και να "καούν" 5 exploid?
Να περιμένουμε να δούμε το ios 6?
Και τέλος που είναι το μπουκάλι της μπίρας μου? (δηλαδή δεν με ενδιαφέρει)
Αν και εσείς θέλετε να ψηφίσετε πατήστε στον σύνδεσμο εδώ να μεταφερθείτε στο blog του.
Ο Pod2g μας βάζει δίλημμα!
Απριλίου 26, 2012
2


