Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας που με εμπιστεύεστε για την ενημέρωση σας επάνω στις αγαπημένες μας συσκευές ήθελα να σας πω με αφορμή την επιτυχία που έχει η εφαρμογή του Blog στο AppStore.
Μέχρι στιγμής βρισκόμαστε στην πρώτη 20αδα στις δωρεάν εφαρμογές ξεπερνώντας ...
εφαρμογές μεγάλες όπως το Instagram,Viber,Chrome,Skype και πολλές άλλες και ανεβαίνουμε συνεχώς κάτι που δεν φανταζόμουν ούτε στα όνειρα μου.
Δυστυχώς όμως τα καλά τελειώνουν εδώ αφού η πηγή που μου επέτρεπε να σας στέλνω τις ειδοποιήσεις μου έκοψε την πρόσβαση ζητώντας ένα χρηματικό ποσό που δεν πρόκειται να το διαθέσω.
Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιείτε κανονικά την εφαρμογή και όσοι επιθυμείτε να την κατεβάζετε από το appstore κανονικά και δουλεύει χωρίς προβλήματα και τις επόμενες ημέρες χάρη στην εθελοντική βοήθεια ενός φίλου του Blog θα δημιουργήσουμε μια καινούργια πιθανόν update αυτής και θα ξεπεραστούν τα προβλήματα.
Και πάλι σας ευχαριστώ όλους και θα προσπαθώ στο δυνατό περισσότερο να γίνετε καλύτερο το blog με την δικιά σας βοήθεια
Σας ευχαριστώ όλους...ARGONAYTIS
Σεπτεμβρίου 23, 2012
4




