IOS 6 Τα καλά και τα κακά της...

IOS 6 Τα καλά και τα κακά της...

3
Βρισκόμαστε λίγες ώρες πριν την απελευθέρωση του ios6 από την Apple και το δίλημμα που έχετε πολλοί από εσάς είναι να προχωρήσω σε αναβάθμιση η όχι?
Σίγουρα το ios6 είναι μια μεγάλη αναβάθμιση για την Apple και εκτός από τις βελτιώσεις και την μεγαλύτερη πείρα στην δημιουργία του από την Apple φέρνει ενσωματωμένα νέα χαρακτηριστικά για ...
άλλους χρήσιμα και για άλλους αδιάφορα μιας και πολλά από αυτά δεν δουλεύουν στην Ελλάδα.
Φυσικά όσοι δεν χρησιμοποιείτε το jailbreak προχωρήστε άφοβα αφού κέρδος θα έχετε αλλά τι γίνετε με εσάς που είστε με jailbreak?
Υπάρχουν δυο κατηγορίες χρηστών που θα πρέπει να προσέχουν.
Οι πρώτοι με παλιές συσκευές μέχρι το iphone 4 μπορούν αν τους τρώει η περιέργεια να δοκιμάσουν το ios6 που είναι εν μέρει jailbreak και τι εννοώ με αυτό.
1)όταν κλείσει η συσκευή χρειάζεστε το redsnow για να ξανά ανοίξει η συσκευή σας.
2)Δεν εγκαθίσταται ο Cydia και θα πρέπει να τον βάλετε χειροκίνητα μόνοι σας κάτι που δεν είναι και εύκολο για όσους δεν γνωρίζουν από terminal
3) Με την προϋπόθεση ότι έχετε κρατήσει τα SSH μπορείτε να ξαναγυρίσετε στο ios5
Οι ιδιοκτήτες όμως των συσκευών με επεξεργαστή A5 iphone 4S/ipad2/ipad3 δεν υπάρχει γυρισμός τουλάχιστον μέχρι τώρα και αν προχωρήσετε στην αναβάθμιση θα μείνετε εκεί.
Η απόφαση είναι δικιά σας.

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !