Η Cosmote μέσω twitter ανακοίνωσε πως από σήμερα ξεκινά η προμήθεια των καταστημάτων της με nano Sim την νέα sim για το iphone 5.
Και πιο κάτω αναφέρει πως θα είναι διαθέσιμες για το κοινό από την τρίτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες την επόμενη εβδομάδα θα τις έχει διαθέσιμες και η Wind προσπαθώντας μάλιστα να είναι στο επόμενο κύμα από την Apple και η διάθεση του iphone 5
Διαθέσιμες και στην Ελλάδα οι nano Sim
Σεπτεμβρίου 21, 2012
0

