Η Apple θα απελευθερώσει το ios 6.0.1 μέσα στις επόμενες εβδομάδες

Η Apple θα απελευθερώσει το ios 6.0.1 μέσα στις επόμενες εβδομάδες

0
Σύμφωνα με το Site BGR η Apple θα δώσει στην κυκλοφορία την νέα αναβάθμιση 6.0.1 που διορθώνει πολλά σφάλματα που υπήρχαν στην ios 6 όπως για παράδειγμα το τρεμόπαιγμα της οθόνης στο iphone 5 όταν ανοίγουμε το πληκτρολόγιο, το πρόβλημα με την ευαισθησία ..
του wifi, σε κάποιες εταιρίες που δεν έβρισκε καλό σήμα και πολλά ακόμη μικροπροβλήματα.
Δεν γνωρίζουμε το πότε θα γίνει η αναβάθμιση αλλά πιστεύετε πολύ σύντομα μιας και θα κυκλοφορήσει και το νέο mini ipad

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !