το κλασικό πλέον chat με το οποίο μπορείτε να συμμετέχετε και εσείς γράφοντας τα σχόλια σας η ακόμη και πληροφορίες η υποδείξεις.
Καθίστε αναπαυτικά και ξεκινάμε να δούμε τι εκπλήξεις μας έχει ετοιμάσει φέτος η Apple για το ios 7
Ανανεώνετε συχνά κατά την παρουσίαση να βλέπετε εικόνες που θα ανεβαίνουν συνεχώς
Οι πρώτες εικόνες θα ανεβούν κατά τις 7 η ώρα το απόγευμα
Ανανεώνετε την σελίδα για να βλέπετε εικόνες που ανεβαίνουν
6:18 Ησυχία επικρατεί αυτή την ώρα έξω από το κτίριο μιάμιση ώρα πριν την έναρξη
Εμφανίστηκε και ο COOK
όλα έτοιμα 7:54
Ο Cook μας καλωσορίζει
Ένας πρόλογος για το πως πήγε η χρονιά
Και η σύγκριση
Ξεκίνησε με τα MAC
Το νέο OSX
Τώρα περάσαμε στα macbook air
Τώρα περάσαμε στα macbook air
Και τώρα η στιγμή που περιμέναμε έφτασε
Νέο ξεκλείδωμα
Νέα εμφάνιση
Νέα εικονίδια
Νέα εικονίδια
Νέες ειδοποιήσεις
Και κάτι σαν sbsettings επιτέλους
διαφορετικό moutitasking
Νέος Safari
AirDrop
Νέο μενού κάμερας
Σειρά έχει η Siri που είναι ανανεωμένη
mousic video
είναι γεγονός
θα είναι διαθέσιμο για Αμερική στην αρχή
Το κατεβάζω σήμερα κιόλας..:)
Αυτά ήταν σε γενικές γραμμές τα νέα που θα δούμε και τις επόμενες ημέρες θα συζητήσουμε πιο αναλυτικά.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ που μοιραστήκατε μαζί μου την βραδιά...να είστε όλοι καλά






































































