Και ενώ δεν έχει κυκλοφορήσει καλά καλά το ios 7 ο "Aviorrok" είχε την ιδέα να δημιουργήσει την επόμενη εμφάνιση του ios σε θέμα για το winterboard....
Πιστεύω το επόμενο ios δεν θα απέχει και πολύ από αυτή την ιδέα και όσοι από εσάς θέλετε να το κατεβάσετε θα το βρείτε στο ρεπό του ZodTTD... (iOS 8 Theme)
Κατεβάστε το ios 8...Cydia theme
Σεπτεμβρίου 24, 2013
3

