Οι παλιότεροι ίσως τον θυμόσαστε τον weblininstaller που εγκαταλείφθηκε μόλις κυκλοφόρησε το jailbreak του ios 6 και σκοπό είχε να είναι μια εναλλακτική λύση εγκατάστασης πακέτων του cydia χωρίς ...
απαραίτητα να έχουμε τον cydia στην συσκευή μας η αν σε κάποιους για οποιοδήποτε λόγο δεν λειτουργεί.
Η εγκατάσταση του γίνετε κατευθείαν από τον Safari και λειτουργεί άμεσα.
Σήμερα λοιπόν οι δημιουργοί του αποφάσισαν να ξανά ασχοληθούν με αυτόν και θα κυκλοφορήσει σύντομα για όλες τις συσκευές.
Το blog έχει επικοινωνία με τον δημιουργό αφού παλιότερα σας είχα δώσει σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα την έκδοση που κυκλοφορούσε τότε και για ότι νεότερο θα σας ενημερώσω
Ο weblininstaller επανέρχεται πιο αισιόδοξος για το ios 7
Σεπτεμβρίου 29, 2013
3


