Ο weblininstaller επανέρχεται πιο αισιόδοξος για το ios 7

Ο weblininstaller επανέρχεται πιο αισιόδοξος για το ios 7

3
Οι παλιότεροι ίσως τον θυμόσαστε τον weblininstaller που εγκαταλείφθηκε μόλις κυκλοφόρησε το jailbreak του ios 6 και σκοπό είχε να είναι μια εναλλακτική λύση εγκατάστασης πακέτων του cydia χωρίς ...
απαραίτητα να έχουμε τον cydia στην συσκευή μας η αν σε κάποιους για οποιοδήποτε λόγο δεν λειτουργεί.
Η εγκατάσταση του γίνετε κατευθείαν από τον Safari και λειτουργεί άμεσα.
Σήμερα λοιπόν οι δημιουργοί του αποφάσισαν να ξανά ασχοληθούν με αυτόν και θα κυκλοφορήσει σύντομα για όλες τις συσκευές.
Το blog έχει επικοινωνία με τον δημιουργό αφού παλιότερα σας είχα δώσει   σε αποκλειστικότητα για την Ελλάδα την έκδοση που κυκλοφορούσε τότε και για ότι νεότερο θα σας ενημερώσω


Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !