Η Apple έκλεισε τις beta εκδόσεις και αν έχετε μια beta έκδοση του ios 7 δεν μπορείτε πλέον να ενεργοποιήσετε την συσκευή σας.
Αν αντιμετωπίζεται τέτοιο πρόβλημα θα πρέπει..
να κατεβάσετε το firmware στον υπολογιστή σας και να το κάνετε εγκατάσταση με το iTunes (Shift+Restore...Ctrl-Restore).
Κατά την διαδικασία της εγκατάστασης αν σας βγάλει κάποιο μήνυμα λάθους δοκιμάστε να βάλετε την συσκευή σας σε DFU και επαναλάβατε την διαδικασία.
Η Apple έκλεισε τις beta εκδόσεις
Οκτωβρίου 06, 2013
0


