Η Apple έκλεισε τις beta εκδόσεις

Η Apple έκλεισε τις beta εκδόσεις

0
Η Apple έκλεισε τις beta εκδόσεις και αν έχετε μια beta έκδοση του ios 7 δεν μπορείτε πλέον να ενεργοποιήσετε την συσκευή σας.
Αν αντιμετωπίζεται τέτοιο  πρόβλημα θα πρέπει..
να κατεβάσετε το firmware στον υπολογιστή σας και να το κάνετε εγκατάσταση με το iTunes (Shift+Restore...Ctrl-Restore).
Κατά την διαδικασία της εγκατάστασης αν σας βγάλει κάποιο μήνυμα λάθους δοκιμάστε να βάλετε την συσκευή σας σε DFU και επαναλάβατε την διαδικασία.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !