Όπως ανάφερα και εχθές πολλοί χρήστες έχουν πρόβλημα με το iMessages στο ios 7 κάτι που παραδέχτηκε και σήμερα ευθέως η Apple στην εφημερίδα Wall Street Journal και ..
ζητά από τους θιγόμενους όπως χαρακτηριστικά αναφέρει συγγνώμη και τις επόμενες ώρες θα δώσει μια νέα έκδοση του ios που θα διορθώνει το πρόβλημα αυτό.
“We are aware of an issue that affects a fraction of a percent of our
iMessage users, and we will have a fix available in an upcoming software
update,” Apple said in a statement. “In the meantime, we encourage any
users having problems to reference our troubleshooting documents or
contact AppleCare to help resolve their issue. We apologize for any
inconvenience this causes impacted users.”
Via: Wall Street Journal
Η Apple επιβεβαιώνει την ενημέρωση iMessage
Οκτωβρίου 02, 2013
1

