Apple: Ο δωρεάν χώρος στα πρώην μέλη του MobileMe έληξε

Apple: Ο δωρεάν χώρος στα πρώην μέλη του MobileMe έληξε

0
Η Apple έστειλε ένα mail που ενημερώνει τα πρώην μέλη του MobileMe  που τους είχε δοθεί 20 GB αποθηκευτικού χώρου δωρεάν όταν η πλατφόρμα μετακόμισε στο iCloud, ότι...
η περίοδος έληξε και έχουν μόνο 5 GB αποθηκευτικού χώρου τώρα και αν δεν θέλουν να χάσουν τίποτε από τα αρχεία τους θα πρέπει να αγοράσουν έξτρα χώρο αναβαθμίζοντας.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στην σελίδα της Apple εδώ.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !