Η Apple έστειλε ένα mail που ενημερώνει τα πρώην μέλη του MobileMe που τους είχε δοθεί 20 GB αποθηκευτικού χώρου δωρεάν όταν η πλατφόρμα μετακόμισε στο iCloud, ότι...
η περίοδος έληξε και έχουν μόνο 5 GB αποθηκευτικού χώρου τώρα και αν δεν θέλουν να χάσουν τίποτε από τα αρχεία τους θα πρέπει να αγοράσουν έξτρα χώρο αναβαθμίζοντας.
Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στην σελίδα της Apple εδώ.
Apple: Ο δωρεάν χώρος στα πρώην μέλη του MobileMe έληξε
Οκτωβρίου 01, 2013
0

