Δεν γνωρίζουμε που ακριβώς οφείλεται αυτό μέχρι να διορθωθεί σε μελλοντική αναβάθμιση αλλά ένα τέχνασμα δίνει πάλι πρόσβαση στα μηνύματα iMessage.
Πρώτα από όλα κοιτάξτε αν είναι διαθέσιμο από τους server της Apple εδώ.
Ο τρόπος είναι πολύ απλός κλείστε τον διακόπτη από της ρυθμίσεις iMessage.
Τώρα πηγαίνετε στην επιλογή ρυθμίσεις/γενικά/επαναφορά και επιλέξτε επαναφορά δικτύου.
Μόλις τελειώσει η διαδικασία ανοίξτε ξανά τον διακόπτη από τα μηνύματα iMessage και θα πρέπει να λειτουργεί κανονικά
Αυτή η μέθοδος λειτούργησε σε πολλούς όπως αναφέρουν στα σχόλια.

