iMessage αποτυχίες μετά την εγκατάσταση του iOS 7; Δεν είσαι ο μόνος

iMessage αποτυχίες μετά την εγκατάσταση του iOS 7; Δεν είσαι ο μόνος

1
Πλήθος από χρήστες του ios 7 παραπονιούνται πως μετά την αναβάθμιση σε αυτό δεν λειτουργεί πλέον το   iMessage και διαμαρτύρονται στο forum της Apple...

Δεν γνωρίζουμε που ακριβώς οφείλεται αυτό μέχρι να διορθωθεί σε μελλοντική αναβάθμιση αλλά ένα τέχνασμα δίνει πάλι πρόσβαση στα μηνύματα   iMessage.
Πρώτα από όλα κοιτάξτε αν είναι διαθέσιμο από τους server της Apple εδώ.
Ο τρόπος είναι πολύ απλός κλείστε τον διακόπτη από της ρυθμίσεις   iMessage.
Τώρα πηγαίνετε στην επιλογή ρυθμίσεις/γενικά/επαναφορά και επιλέξτε επαναφορά δικτύου.
Μόλις τελειώσει η διαδικασία ανοίξτε ξανά τον διακόπτη από τα μηνύματα   iMessage και θα πρέπει να λειτουργεί κανονικά
Αυτή η μέθοδος λειτούργησε σε πολλούς όπως αναφέρουν στα σχόλια.

Δημοσίευση σχολίου

1Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !