Τα iPad των σχολείων δεν είναι πλέον ασφαλή στο ios 7

Τα iPad των σχολείων δεν είναι πλέον ασφαλή στο ios 7

0
Σε πολλές χώρες έχουν δοθεί στους μαθητές των σχολείων iPad για εκπαιδευτικούς σκοπούς που έχουν ένα ειδικό προφίλ εγκατεστημένο για λόγους ασφαλείας αλλά και να έχουν τον έλεγχο οι εκπαιδευτικοί...

Με την αναβάθμιση όμως που έγινε αυτόματα στο ios 7 χάθηκαν αυτά τα προφίλ και φυσικά η ασφάλεια με κάποια σχολεία  να παίρνουν προσωρινά μέτρα όπως πρόλαβαν να γυρίσουν πίσω στο ios 6 η να μπλοκάρουν τα DNS ενημερώνοντας την Apple που υποσχέθηκε σύντομα να διορθώσει το πρόβλημα σε μια αναβάθμιση που θα δοθεί σύντομα.
Φαίνεται πως έχει πολλά να διορθώσει στο ios 7.0.3

via:AllThingsD

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !