Σε πολλές χώρες έχουν δοθεί στους μαθητές των σχολείων iPad για εκπαιδευτικούς σκοπούς που έχουν ένα ειδικό προφίλ εγκατεστημένο για λόγους ασφαλείας αλλά και να έχουν τον έλεγχο οι εκπαιδευτικοί...
Με την αναβάθμιση όμως που έγινε αυτόματα στο ios 7 χάθηκαν αυτά τα προφίλ και φυσικά η ασφάλεια με κάποια σχολεία να παίρνουν προσωρινά μέτρα όπως πρόλαβαν να γυρίσουν πίσω στο ios 6 η να μπλοκάρουν τα DNS ενημερώνοντας την Apple που υποσχέθηκε σύντομα να διορθώσει το πρόβλημα σε μια αναβάθμιση που θα δοθεί σύντομα.
Φαίνεται πως έχει πολλά να διορθώσει στο ios 7.0.3
via:AllThingsD
Τα iPad των σχολείων δεν είναι πλέον ασφαλή στο ios 7
Οκτωβρίου 03, 2013
0

