Πρόβλημα στο iphone 4S με το ios 7

Πρόβλημα στο iphone 4S με το ios 7

2
Πολλοί κάτοχοι iphone 4S παραπονέθηκαν τον τελευταίο καιρό στο forum της Apple ότι δεν μπορούν να συνδεθούν πάντα σε δίκτυα Wifi καθώς η επιλογή στις ρυθμίσεις ...
πολλές φορές εμφανίζεται γκριζαρισμένη και για να το καταφέρουν αυτό θα πρέπει να ανοιγοκλείνουν  τον διακόπτη μερικές φορές για να λειτουργήσει.
Το πρόβλημα παραδέχτηκε και η Apple και υποσχέθηκε σύντομα να κυκλοφορήσει μια αναβάθμιση που θα το διορθώσει

Δημοσίευση σχολίου

2Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !