Πολλοί κάτοχοι iphone 4S παραπονέθηκαν τον τελευταίο καιρό στο forum της Apple ότι δεν μπορούν να συνδεθούν πάντα σε δίκτυα Wifi καθώς η επιλογή στις ρυθμίσεις ...
πολλές φορές εμφανίζεται γκριζαρισμένη και για να το καταφέρουν αυτό θα πρέπει να ανοιγοκλείνουν τον διακόπτη μερικές φορές για να λειτουργήσει.
Το πρόβλημα παραδέχτηκε και η Apple και υποσχέθηκε σύντομα να κυκλοφορήσει μια αναβάθμιση που θα το διορθώσει
Πρόβλημα στο iphone 4S με το ios 7
Οκτωβρίου 10, 2013
2


