Νεότερα για το jailbreak στο ios 6.1.3-4 από τον iH8sn0w

Νεότερα για το jailbreak στο ios 6.1.3-4 από τον iH8sn0w

0
Ο iH8sn0w που ασχολείται με το jailbreak του ios 6.1.3-4 έγραψε στο blog του τα νέα για την πορεία του αλλά χωρίς να ξεκαθαρίζει πότε θα κυκλοφορήσει παρά αόριστα έγραψε πριν το 2014...

Χρειάζεται την βοήθεια κάποιον κατόχων iPad και όσοι θέλουν να τον βοηθήσουν ας επικοινωνήσουν μαζί του στο twitter χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα πάρουν την δοκιμαστική έκδοση του jailbreak.
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο blog του εδώ

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !