και αυτός στο twitter πως δεν είναι εύκολο να συναρμολογηθούν και ο δρόμος είναι μακρύς και μην περιμένετε την επόμενη εβδομάδα να δοθεί αφού πρέπει να επιλυθούν όλα τα προβλήματα και δεν γνωρίζει και ο ίδιος πότε θα κυκλοφορήσει
Pod2g: Θέλει υπομονή το jailbreak
Οκτωβρίου 04, 2013
0
και αυτός στο twitter πως δεν είναι εύκολο να συναρμολογηθούν και ο δρόμος είναι μακρύς και μην περιμένετε την επόμενη εβδομάδα να δοθεί αφού πρέπει να επιλυθούν όλα τα προβλήματα και δεν γνωρίζει και ο ίδιος πότε θα κυκλοφορήσει


