Pod2g: Θέλει υπομονή το jailbreak

Pod2g: Θέλει υπομονή το jailbreak

0
Πριν από λίγες ημέρες ο planetbeing ανακοίνωσε πως έχει βρει όλα τα κομμάτια του παζλ για το καινούργιο jailbreak στο ios 7 και σήμερα ο Pod2g έσπευσε να μας ενημερώσει με την σειρά του...
και αυτός στο twitter πως δεν είναι εύκολο να συναρμολογηθούν και ο δρόμος είναι μακρύς και μην περιμένετε την επόμενη εβδομάδα να δοθεί αφού πρέπει να επιλυθούν όλα τα προβλήματα και δεν γνωρίζει και ο ίδιος πότε θα κυκλοφορήσει



Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !