Για να έχουμε πλήρη πρόσβαση στο root του ios χρειάζεται κανονικά jailbreak και βλέπουμε όλους τους φακέλους...
αλλάζοντας αρχεία και οτιδήποτε άλλο θέλουμε.
Στο ios 7 όμως βρέθηκε ένα τρόπος για να μπούμε στο root του iphone και είναι μόνο για το iphone 4.
Ο τρόπος λειτουργεί και σε MAC και σε WINDOWS
Θα χρειαστείτε τις ακόλουθες εφαρμογές για να ξεκινήσετε:
- SSH εργαλείο RAMDisk MSFTGuy του (Windows ή Mac)
- CyberDuck ή WinSCPhttp://winscp.net/eng/index.php
- Ένα πρόγραμμα επεξεργασίας plist δυαδικό ( TextWrangler θα λειτουργήσει για OS X)
- TinyUmbrella
- iFunBox
Αφού έχετε συγκεντρώσει όλα τα παραπάνω στον υπολογιστή σας δείτε προσεχτικά το video και καλή επιτυχία

