Τέλος στο jailbreak στο ios 7.1?

Τέλος στο jailbreak στο ios 7.1?

0
Οι άσχημες ειδήσεις δεν άργησαν να κυκλοφορήσουν στο διαδίκτυο μετά την δημοσίευση της τέταρτης beta του ios 7.1 βρέθηκε να διορθώνει η Apple το κενό που εκμεταλλεύεται το εργαλείο Evasi0n και συγκεκριμένα ένα αρχείο μεταξύ άλλων που χρειάζεται για να τρέχει επάνω στο ios...

Θέλουμε να πιστεύουμε πως δεν χάθηκαν όλα και οι Evad3rs θα έχουν κάποια απάντηση για αυτό αλλά στο παρελθόν πάντα μετά την διόρθωση από την Apple η ομάδα δεν έβγαζε καινούργιο εργαλείο για να μην κάψει και άλλο exploit στο ίδιο firmware.
Έτσι λοιπόν όσοι από εσάς σας αρέσει να πειραματίζεστε με διάφορα tweak η άλλες επεμβάσεις στην συσκευή σας κάντε το τώρα που προλαβαίνετε στα δύσκολα να κάνετε επαναφορά πριν η Apple κυκλοφορήσει επίσημα το ios 7.1 και πάψει να υπογράφει το 7.0.4

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !