Το Xcon στην δοκιμαστική έκδοση 39 beta 7

Το Xcon στην δοκιμαστική έκδοση 39 beta 7

8
Το tweak που περιμένουμε με αγωνία πολλοί από εμάς "Xcon" και μου γράφετε στα mail σας αναβαθμίστηκε από τον δημιουργό του n00neimp0rtant στην δοκιμαστική έκδοση beta 7 που σύμφωνα με τις παρατηρήσεις στα forum φαίνεται να λειτουργεί καλά  με κάποιες εφαρμογές...

Σε δοκιμή που το έκανα εγώ στο iphone 5 δεν φαίνεται να λειτουργεί καθώς εξακολουθεί να βγαίνει το μήνυμα "Connect faied".
Ωστόσο αν κάποιοι από εσάς θέλετε να το δοκιμάσετε σε διαφορετικές συσκευές μπορείτε να το κατεβάσετε από το ρεπό του blog που το ανέβασα σήμερα στην έκδοση 39 beta7
Βέβαια ακόμη δεν είναι η τελειωτική έκδοση και πιθανόν να διορθωθούν τα προβλήματα που υπάρχουν.
Για όσους δεν γνωρίζουν το "xcon" είναι ένα tweak που αποτρέπει τις εφαρμογές να ανιχνεύσουν αν στην συσκευή σας υπάρχει jailbreak.
Να σημειώσω πως αυτή τη στιγμή δεν λειτουργεί στο iphone 5S προς το παρόν .
Μείνετε συντονισμένοι και για ότι νεότερο θα σας ενημερώσω.

Δημοσίευση σχολίου

8Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !