Η ρώσικη κυβέρνηση άλλαξε τα iPad με ταμπλέτες Samsung

Η ρώσικη κυβέρνηση άλλαξε τα iPad με ταμπλέτες Samsung

0
Οι δημοσιογράφοι παρατήρησαν ότι οι υπουργοί σε μια συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου δεν χρησιμοποιούσαν πλέον iPad και είχαν όλοι τους ταμπλέτες της Samsung...

Έτσι ρωτώντας τον υπουργό Nikolai Nikiforov για αυτό το γεγονός επιβεβαίωσε πως έγινε όντως αλλαγή γιατί τα προϊόντα της Samsung θεωρούνται πιο αξιόπιστα για την ασφάλεια της κυβέρνησης όπως δήλωσε.
Σε ερώτηση προς τον υπουργό αυτός αρνήθηκε ότι πρόκειται για αντίποινα στη απόφαση της Αμερικής για κυρώσεις που επιβάλλονται κατά την επίθεση της χερσονήσου στην Κριμαία της Ουκρανίας αλλά ωστόσο είπε με νόημα πως θα πρέπει να επιλέγουμε με ποίους συνεργαζόμαστε.


Via:businessinsider

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !