Νέα αναβάθμιση για την εφαρμογή "Facebook Messenger" όπου τώρα πλέον μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με άλλες επαφές σε ολόκληρο τον κόσμο φυσικά και σε διαφορετικές πλατφόρμες από του ios...
Να θυμίσω πως αυτή η δυνατότητα μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμη μόνο στις ΗΠΑ και στον Καναδά.
Αν δεν ενημερώθηκε αυτόματα η εφαρμογή τότε επισκεφτείτε τον σύνδεσμο πιο κάτω.
Facebook Messenger: AppStore free...τώρα δωρεάν κλήσεις σε όλο τον κόσμο
Απριλίου 03, 2014
0


