Με σημερινό δημοσίευμα του το πρακτορείο Reuters δημοσίευσε πως σύμφωνα από πηγές που προμηθεύουν την Apple θα ξεκινήσει κανονικά την παραγωγή του νέου iphone 6 όπως θα λέγεται, τον Μάιο και ...
θα έχει δυο εκδόσεις με την μια στις 4.7 ίντσες και την δεύτερη στις 5.5 που σύμφωνα με το Reuter θα καθυστερήσει λίγους μήνες περισσότερο λόγο της δυσκολίας στην παραγωγή των οθονών σε αυτό το μέγεθος.
Αναφορά γίνετε πως θα δούμε νέες τεχνολογίες να παρουσιάζονται στα επόμενα iphone κάτι που έχει υποσχεθεί ο Cook αλλά και για τον λόγο ότι οι μετοχές τις εταιρίας έχουν μειωθεί από το 2012 λόγο του κορεσμού της αγοράς στα smartphone και σκοπός της Apple είναι να παραμείνει στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων του κόσμου.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ
Ξεκινά η παραγωγή του iphone 6 τον Μάιο
Απριλίου 01, 2014
0

