Έρχεται το jailbreak του ios 7.1 την επόμενη εβδομάδα?

Έρχεται το jailbreak του ios 7.1 την επόμενη εβδομάδα?

9
Στις 12 και 13 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί όπως γνωρίζουμε το ετήσιο συνέδριο του jailbreak και θα είναι όλοι τους εκεί και φυσικά η ομάδα των Evad3rs  και ...
θα παρουσιάσει το jailbreak του ios 7 που βέβαια στο ios 7.1 δεν λειτουργεί πλέον και φήμες θέλουν να ενημερώνουν το εργαλείο Evasi0n.
Εξάλλου το γνωστό μέλος των Evad3rs ο Pod2g έγραψε στο twitter πως θέλω το jailbreak του ios 7.1 σε όλες τις γλώσσες.
Λέτε να έχουμε ευχάριστες εκπλήξεις σε λίγες ημερες?

.

Δημοσίευση σχολίου

9Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !