Στις 12 και 13 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί όπως γνωρίζουμε το ετήσιο συνέδριο του jailbreak και θα είναι όλοι τους εκεί και φυσικά η ομάδα των Evad3rs και ...
θα παρουσιάσει το jailbreak του ios 7 που βέβαια στο ios 7.1 δεν λειτουργεί πλέον και φήμες θέλουν να ενημερώνουν το εργαλείο Evasi0n.
Εξάλλου το γνωστό μέλος των Evad3rs ο Pod2g έγραψε στο twitter πως θέλω το jailbreak του ios 7.1 σε όλες τις γλώσσες.
Λέτε να έχουμε ευχάριστες εκπλήξεις σε λίγες ημερες?
.
Έρχεται το jailbreak του ios 7.1 την επόμενη εβδομάδα?
Απριλίου 06, 2014
9


