Με την κυκλοφορία του AUXO2 πολλοί ήταν αυτού που δυσαρεστήθηκαν βλέποντας πως δεν έχει τον παλιό χειρισμό του moultitasking όπως το είχαμε γνωρίσει αλλά χρησιμοποιεί αυτόν που έχει η Apple στο ios 7...
Αν λοιπόν είστε από αυτούς που νοσταλγείτε την παλιά εμφάνιση του moultitasking τότε το νέο tweak "Switchr for iPhone" φέρνει ακριβώς το παλιό AUXO με την προ επισκόπηση των εικονιδίων όπως το ξέραμε παλιά στο ios 6
Δείτε πιο κάτω το σχετικό video και μπορείτε να το κατεβάσετε από το ρεπό του BigBoss
..
Switchr for iPhone: Cydia tweak new v1.0-1 ($2)
Απριλίου 04, 2014
0

