Το λογότυπο της Apple έγινε πράσινο

Το λογότυπο της Apple έγινε πράσινο

0

Στις 22 Απριλίου κάθε χρόνο γιορτάζεται η παγκόσμια ημέρα της γης και η Apple τιμά ιδιαίτερα αυτό το γεγονός ...
αφού το έχει αποδείξει και με πράξεις όπως τα τεράστια σε έκταση ηλιακά της πάρκα για να εξοικονομεί ενέργεια για τους server  αλλά και στολίζοντας την επίσημη σελίδα της όπως και το λογότυπο της στα καταστήματα που γίνετε πράσινο για χάρη της ημέρας.
Αξίζει να σημειωθεί πως από το 2014 κατάφερε το 80% της συνολικής ενέργειας που χρησιμοποιείται στα εργοστάσια και τα κτίρια της εταιρείας να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές, καθώς και στα καταστήματα λιανικής πώλησης έχουν ήδη σε ποσοστό 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.




Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !