Κάποιοι φίλοι μου γραφουν πως ενώ προσπαθούν να αναβαθμίσουν παίρνουν το μήνυμα από το iTunes ότι έχουν σφάλμα 1 με συνέπεια να μην μπορεί να ανοίξει η συσκευή σας .
Το σφάλμα 1 λοιπόν σημαίνει ότι υπάρχει ήδη το firmware που προσπαθείτε να βάλετε στην συσκευή σας iphone/ipod αλλά δεν ...
επιτρέπει την σύνδεση με το iTunes.
Σε αυτήν την περίπτωση αφήνετε κανονικά την συσκευή σας σε DFU και προχωράτε το jailbreak με το redsnow και όταν τελειώσετε θα δείτε την συσκευή σας να ανοίγει κανονικά.
Τι σημαίνει το σφάλμα 1 στο iTunes
Οκτωβρίου 26, 2012
4

