Τι σημαίνει το σφάλμα 1 στο iTunes

Τι σημαίνει το σφάλμα 1 στο iTunes

4
Κάποιοι φίλοι μου γραφουν πως ενώ προσπαθούν να αναβαθμίσουν παίρνουν το μήνυμα από το iTunes ότι έχουν σφάλμα 1 με συνέπεια να μην μπορεί να ανοίξει η συσκευή σας .
Το σφάλμα 1 λοιπόν σημαίνει ότι υπάρχει ήδη το firmware που προσπαθείτε να βάλετε στην συσκευή σας  iphone/ipod αλλά δεν ...
επιτρέπει την σύνδεση με το iTunes.
Σε αυτήν την περίπτωση αφήνετε κανονικά την συσκευή σας σε DFU και προχωράτε το jailbreak με το redsnow και όταν τελειώσετε θα δείτε την συσκευή σας να ανοίγει κανονικά.

Δημοσίευση σχολίου

4Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !