Ο λόγος που δεν κυκλοφόρησε φέτος ήταν το ρίσκο του κέρδους αν ανέβαζε το κόστος κατασκευής αλλά με δεδομένο τον ανταγωνισμό που έχει στο 50% μεγαλύτερες οθόνες από το iphone είναι αναγκασμένη να το πράξει.
Φυσικά κάτι τέτοιο θα είχε αντίκτυπο και στην τιμή του που εκτιμάτε να είναι 100 δολάρια πιο ακριβό διαθέτοντας παράλληλα και την έκδοση που κυκλοφορεί τώρα ως πιο φθηνή επιλογή.
Φυσικά όλα αυτά ακόμη είναι θεωρίες και είναι πολύ νωρίς ακόμη για να ξέρουμε σίγουρα
Περισσότερες λεπτομέρειες για το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε εδώ


