Σε μια σημερινή του δημοσίευση ο iH8sn0w στο blog του ανέβασε ποίους πυρήνες από το ios 6.1.2 έχει εκμεταλλευτεί για να χρησιμοποιηθούν για το ios 6.1.3-4 και είναι όπως φαίνεται και στην εικόνα ...
όλα τα μοντέλα του iphone και χρειάζεται να εργαστεί τώρα επάνω στα ipad.
Στην ίδια δημοσίευση εξηγεί τον τρόπο που μπορούμε να τον βοηθήσουμε και περισσότερο όσοι χρήστες έχουν στην διάθεση τους ένα MAC
Ο τρόπος είναι απλός κατεβάζετε το εργαλείο F0recast που σας δίνει διάφορες πληροφορίες για την συσκευή σας και παίρνετε ένα screenshot όπου και το στέλνετε στον ίδιο στο mail iHaveOne@iH8sn0w.com
Αν λοιπόν έχετε διάθεση να βοηθήσετε να ολοκληρωθεί το jailbreak του ios 6.1.3-4 τότε κατεβάστε το F0recast από τον σύνδεσμο εδώ
F0recast MAC
F0recast Windows
Ο iH8sn0w εξηγεί πως θα βοηθήσουμε στο jailbreak
Οκτωβρίου 07, 2013
0





