Ο iH8sn0w εξηγεί πως θα βοηθήσουμε στο jailbreak

Ο iH8sn0w εξηγεί πως θα βοηθήσουμε στο jailbreak

0
Σε μια σημερινή του δημοσίευση ο iH8sn0w στο blog του  ανέβασε ποίους πυρήνες από το ios 6.1.2 έχει εκμεταλλευτεί για να χρησιμοποιηθούν για το ios 6.1.3-4  και είναι όπως φαίνεται και στην  εικόνα ...
όλα τα μοντέλα του iphone και χρειάζεται να εργαστεί τώρα επάνω στα ipad.
Στην ίδια δημοσίευση εξηγεί τον τρόπο που μπορούμε να τον βοηθήσουμε και περισσότερο όσοι χρήστες έχουν στην διάθεση τους ένα MAC
Ο τρόπος είναι απλός κατεβάζετε το εργαλείο F0recast που σας δίνει διάφορες πληροφορίες για την συσκευή σας και παίρνετε ένα screenshot όπου και το στέλνετε στον ίδιο στο mail  iHaveOne@iH8sn0w.com
Αν λοιπόν έχετε διάθεση να βοηθήσετε να ολοκληρωθεί το jailbreak του ios 6.1.3-4 τότε κατεβάστε το F0recast από τον σύνδεσμο εδώ

                                            F0recast MAC
                                             F0recast Windows

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !