Πρώτη Απριλίου πριν από 38 χρονια δημιουργήθηκε από τρις αισιόδοξους νέους η εταιρία APPLE τον Steve Jobs τον Steve Wozniak και τον Wayne Rooney με σκοπό να κατακτήσουν τον κόσμο με τις ιδέες τους πάνω στην τεχνολογία.
Η ζωή επέλεξε να χωρίσουν τους δρόμους τους αλλά το δημιούργημα τους έμεινε ζωντανό και αντρώθηκε τόσο που κατάφερε να γίνει η κορυφαία εταιρία στους υπολογιστές στον κόσμο.
Να ευχηθούμε χρόνια πολλά και να προσφέρει πάντα κάτι καινούργιο σε όλους εμάς που την εμπιστευόμαστε
Η Apple γίνετε 38 ετών σήμερα
Απριλίου 01, 2014
0

