Το jailbreak του ios 7.1 διέρρευσε

Το jailbreak του ios 7.1 διέρρευσε

3
Όσοι από εμάς ανοίξαμε το πρωί να δούμε τα νέα στο Twitter με χαρά διαβάσαμε τα ευχάριστα νέα διά χειρός του γνωστού από την ομάδα DevTeam  Stefan Esser @i0n1c όπου έγραφε ...
πως διέρρευσε το jailbreak του ιός 7.1 και σύντομα θα έχουμε μια αναβάθμιση από την Apple που θα διορθώνει το πρόβλημα.


Και δεν προλάβαμε καλά καλά να χαρούμε για την είδηση σχεδόν ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και επίσημα το πολυπόθητο jailbreak για το AppleTV 3 που το περιμένουμε εδώ και χρόνια από την ομάδα που βρίσκετε πίσω από αυτό


Δυστυχώς όμως η χαρά δεν κράτησε για πολύ αφού όπως καταλάβατε πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο.
Εγώ τι να πω που παίζουν με τον πόνο μας ...απλώς εύχομαι σε όλους σας καλό μήνα

Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !