Πρόβλημα στο ios 7.1 επιτρέπει να σβήσετε το Apple ID και να ενεργοποιηθεί η συσκευή

Πρόβλημα στο ios 7.1 επιτρέπει να σβήσετε το Apple ID και να ενεργοποιηθεί η συσκευή

7
Η Apple πρόσθεσε στο ios 7 την δυνατότητα να κλειδώσετε την συσκευή σας με το δικό σας ID έτσι ώστε να αποτρέψει κάποιον να κλέψει την συσκευή σας αφού θα του είναι άχρηστη καθώς δεν θα μπορεί να την ενεργοποιήσει ποτέ...

Στο firmware 7.1 όμως φαίνεται πως αυτή η δυνατότητα μπορεί να παρακαμφθεί και να ενεργοποιηθεί κανονικά η συσκευή αφού με ένα απλό τέχνασμα μπορείτε να σβήσετε τον λογαριασμό που είναι κλειδωμένη η συσκευή.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει όταν σας ζητηθεί ο κωδικός να σβήσετε την συσκευή αμέσως και όταν ανοίξει θα είστε σε θέση να κάνετε διαγραφή του λογαριασμού χωρίς να σας ζητηθεί το password.

 Μετά από αυτό μπορείτε να συνδέσετε το τηλέφωνο στο iTunes και να το επαναφέρετε χωρίς κανένα πρόβλημα.
Δείτε πιο κάτω το σχετικό video από το πρόβλημα που ανακάλυψε ο χρήστης Michael Alvarado.

....

Δημοσίευση σχολίου

7Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !