WWDC 2014: Τον Ιούνιο η παρουσίαση του ios 8

WWDC 2014: Τον Ιούνιο η παρουσίαση του ios 8

3
Νωρίτερα σήμερα η Apple με mail που έστειλε στο λογαριασμό μου αλλά και σε όλους τους εγγεγραμμένους προγραμματιστές ενημερώνει ότι μεταξύ 2 και 6 Ιουνίου  στο San Francisco θα πραγματοποιηθεί ...
το ετήσιο συνέδριο της εταιρίας όπου θα παρουσιαστούν οι νέες τεχνολογίες, θα λυθούν τυχόν απορίες που υπάρχουν πάνω στον προγραμματισμό αλλά το σπουδαιότερο θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το ios 8 που θα ενσωματωθεί στις νέες συσκευές όπως το iphone 6
Κρατήσεις εισιτηρίων θα γίνονται δεκτές μέχρι και στις 7 Απριλίου και η τιμή τους είναι στα 1600 δολάρια.

Να θυμίσω πέρυσι πως τα εισιτήρια είχαν εξαντληθεί την επόμενη κιόλας ημέρα αφού ανακοινώθηκαν
Αν είστε και εσείς εγγεγραμμένος στο πρόγραμμα της Apple μπορείτε να επισκεφτείτε τον  σύνδεσμο εδώ.


Δημοσίευση σχολίου

3Σχόλια
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience (Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας). Learn More
Accept !